Ipektubaa evet sebep bulunamadı şükür ki. Oğlum bu değerler de bile çok çok iyiydi. Ne bir halsizlik ne bir kusma vs birşeyi yoktu. Doktorlar canavar gibi deyip şaşırıyordu çünkü biz bu değerlerdeyken 5 gün de hastane de kaldık. Bir çok kandan birşeyler bakıldı hepsi normal geliyordu. En son viral enfeksiyon +ilaç kullanımına bağlı yükseklik denilip taburcu edildik. O dönemler değerleri agresif seyrettiği için en ufak bir ilaç kullanımın da veya bir gripte vs değerleri hemen yükseliyordu. Bizim ilk 10 aylıkken verdiğimiz rutin kan testinde belli oldu. Her ikisi de 100-120 ler de falan çıkmıştı. Çocuk doktoru takip etmek istedi , takip ediyorduk. 3 hafta sonra hem hasta oldu, hem azı dişlerini çıkarıyordu ateşi vardı ve ilaç kullanımı oldu (calpol,dolven). Kan verme zamanımız gelmişti ve kan verdik değerleri 1800 ler de görünce çocuk doktoru usg istedi ve hemen gastroenterolojiye sevk etti bizi. Diğer 6-7 aylık sürecimiz o bölümde devam etti. Kısaca böyle anlatmış olayım.