Güzel annelerim merhaba yeniden. Bilmeyenler için 15 aylık bir oglum var.
Sabah 07:00 uyanış
09:00 -09:30 sıralarında bir uyku
12:30-13:00 sıralarında öğle uykusu
17:00 da bir uyku
En geç 20:00 da gece uykusuna geçmiş oluyoruz. Biliyorum şimdi çok uyutuyorsun diyip kuracaksınız. Fakat bu uykular en çoğu 1 saat ve inanın kendi annem de büyüdü o kadar çok uyutulmaz diyordu ama anneme kalmaya gidince kendi de gördü. Oğlumu zorla unutmuyorum aksine kendi uykusu bu yazdığım saatlere yakın kendi gidip yastığa yatıyor ve bana ee e e ee diyor( onu sallamamı istiyor ). Neyse sorum şu oğlum akşam en geç 8 de uyuyor sabah fix 7 de kalkıyor. Fakat sabaha kadar belki 3-4 kez mizildaniyor. Uyanmıyor ama mesela bir yudum mama veya bir kaç yudum su içiyor veya memesini veriyorum geri uykuya dalıyor. 1 yaşa kadar hiç dışımız yoktu şuan 10 tane var. Sizce neden bu mizildanmalar ağlamalar uykuda ?