ummu112 3 aylık bebeğim var gece istediği zaman emziriyorum. Kaldırmak istemiyorum uykusu bölünmesin diye. doğru mu sizce ne sıklıkla emzirmeliyim. Kilo alımı falanda gayet iyi
Mlkmsl ummu112 ay ben de aynı durumdayım ve ben de aynı şeyi merak ediyordum. 4-5 saat uyuyorum kendisi uyanınca emziriyorum ben de şimdi yorumlari okuyunca içim rahat etti
ummu112 KaynanaYiyen 4-5 saate anca uyanıyor kendimi kötü hissediyorum bilemiyorum yanlış mı yapiyorum
Elifavc1 ummu112 çok doğru yapıyorsun keşke benim oğlumda 4 5 saatte uyansa da 4 saat kesintisiz uyusam
KaynanaYiyen ummu112 yahu ne yanlışı. Tok onun karnı annesi. Uyu kahve iç takıl nolur. Msksksk benim kızım bir yaşında hiç uyumadım 4-5 saat kesintisiz. 🥲🥲🥲🥲
afra_krdg ummu112 benimde kızım üç aylık ayına göre iyi bir bebek olmasına rağmen doktorumuz 3 saati geçirmemeye özen göster Kan şekeri düşebilir demişti.
gunesin-annesi ummu112 bizimki de bugün tam 3 aylık. Ben bayadır uyandırmıyorum 1 ayından beri. Kendi acıkınca uyanıyor. Genelde 4-5 saati geçmiyor zaten. Kontrolü vardı bugün boyu ve kilosu iyi çıktı. Sizin de normalse hiç endişe etmeyin
Sevval1507 afra_krdg bu doktorlar çok garip yahu bir kisim uyku da yemek kadar farz diyor bir kismida üç saati geçirme🙃bence bırakın uyusun zaten aciktiklarinda kalkabilecek zamana geldiler kırklı bebekler uyandirilmak zorundalar bizim minnoslar kendileri uyanıyor maasallah hepsine
Alyakbr afra_krdg kan şekeri 3 ayından sonra düşmez ilk aylar önemli 3 ay sonrası çocuk ne zaman acıkırsa ozaman uyanır doktorumuzda oule söyledi bende uyanmadigi surece uyandirmadim çünkü uyandırırsak alıskanlık haline getirir ve o saatlerde sürekli uyanır
Tuche89 ummu112 benim bebeğim de 2 ay 18 günlük. İlk ay 2 saatte 1 kalkıp emzirdim. Şimdi uyandırmıyorum kendi zaten uyanıyo. Kilo alımı benimkinin de iyi. O yüzden bildiğimiz yoldan devam 😀
ummu112 Bizede doktor 3 saati geçirmeyin dedi ama çocuk zaten kendisi uyanıyor uykusunu bölüp düzenini bozmaya gerek yok diye düşünüyorum. Zaten bende alışkanlık olmuş ister istemez uyanıyorum 4-5 saate 😊
anonim351 ummu112 bende uyandırmıyorum acıkınca kendi uyanıyor. Ben uyandırınca en fazla üç dakika oda ben dürte dürte acıkınca güzel emiyor.