Zamanla geçiyo sadece sabır lazım. 10 aylık bebeğim emerek yanımda uyuyo ama küçükken her uykuya götürdüğümde ağlıyodu çığlık çığlığa kucağımda sallayarak uyutuyodum,4. Ay atağından sonra emerek uyumaya alıştı ama bazı günler hem emiyo hem kucağımda sallıyodum çaresizlikten🤦🏻♀️ o günler geçti şükür şimdi yanımda emerek uyuyo sakince bunada şükür diyorum