Oğlum 15 aylık 2 haftadır ara ara midesi durup dururken bulanıyor önce gitmiştik doktora doktor röntgen çekip midesinde çok gaz ve kaka birikmiş diyip lavman yaptı sonra bulantı olmadı 3 gündür yine başladı bulantı kakasini da yaptı bugün 2 kere fakat sesi de kısıldı araştırdım bebek reflusu olabilir diyor doktora gitmelimiyim ne yapmalıyım boşuna mı endişeleniyorum anlamadım fikirlerinize ihtiyacım var