Kızlar spor ayakkabı aldım . Ayakkabı giydiğimde bol gibi duruyor ama önden parmak ucum dayanıyor . Tırnaklarım diğer ayak parmağıma battı yara bandıyla geçiştiriyorum . Bu ayakkabım çakmaydı. Diğer spor ayakkabım orjinal polo oda aynı . 39 giyiyorum kışın almıştım Yaza giyerim diye nereden bileyim kalıp dar olur diye . Değiştiremedimde. Bana çözüm söyleyin kalıba sokalım dedik ayakkabının şeklini değiştiriyormuş . Bütün kışı terlikle geçiştircem bu gidişle . Ya da bana diyin ki en rahat ayakkabılar bu . Onlara bakayım . Ayağım taraklı galiba ondan böyle sıkıntı çekiyorum .