Kızlar açlıktan ölüyorum yiyorum yiyorum 5 dakika sonra yine açım şuan bile bu saatte o kadar açım ki kalkıp bişeyler yemek istiyorum şekerim var birazcık sabretmem lazım mesela güzelce meyveler kuruyemişler sütümü içtim yok illa başka şeyler olacak anladınız siz benim gibi olan var mı🥺😟kalkıp yiyeceğim herhalde🤔