Cinarinannesi23 selinismail1 benim bebeğim sevdiği bir çorba olduğun da 1 kase ictigide oluyor ekmek doğruyorum bazen yarısını zorla içiyor değişiyor yani
ayybukemm06 -_Esra_- aynen benim bebeğim 14 aydan gün aldı. 2/ 3 kepçe ekmek çoprayıp içiyor. Bazen bitiyor bazen bş kaç kaşık kalıyor
selinismail1 Benım bebegım bir yalında 3kepçe çorba içti dolu dolu sonra baya bıraz oynadı su verdım uyuttum sonra biraz mızıkladı emziği verdım almadı suyu verdım almadı bi başladı kusmaya ilk defa böyle kustu çok ne saç kaldı ne üst kaldı acaba çok mu geldı ki
Zhdsngz selinismail1 3 kepçe biz koca insanlar içiyoruz çok tabi yahu verin bir kepçe iyisinden şifalısından tamam