E-urey girebilirsin fakat boşa düşer lisans mezunu olduğun için önlisantan başvuru yapamazsın aynı şekilde lisans mezunu olduğun için şuan önlisans okusan dahi önlisans diploman boşa düşer çünkü lisans KPSSden memurluğa vs. başvuru yapman beklenir sistem tarafından durum bu maalesef🥺başka sorun varsa cevaplayabilirim