Mihradenzeyno Bebeğim 4 ay 22 günlük. Tadımlara başlamalı mıyım, ilk olarak ne vermeliyim, ek olarak mama almalı mıyım.. Önerilerinizi bekliyorum, teşekkürler şimdiden
Bkttctn04 Mihradenzeyno eğer emiyorsa ve gelişimi güzelse 5. 5 aydan önce başlamayın bence ve tabii başlamadan öncede doktorunuza danışmanızda fayda var 😊
Merveio14 Mihradenzeyno erken ek gıdaya başlamanın bazı olumsuz etkileri varmış, sindirim sistemini zorlaması ve kilo alımını yavaşlatması gibi. Dün instagramda bi doktordan dinlemiştim. Kilo alımı güzelse bencede erken başlamayın . Ben kızıma 3 gün kuralı ile ilk yoğurt ile başladım sonra havuç kabak patates sonra meyve ardından sebze karıştırılarak çorba yaptım Ek gıdaya geçtiğimde kızım mamayı reddetti 🙄 içmedi hala içmiyor aramıyorda.
Merveio14 Mihradenzeyno erken ek gıdaya başlamanın bazı olumsuz etkileri varmış, sindirim sistemini zorlaması ve kilo alımını yavaşlatması gibi. Dün instagramda bi doktordan dinlemiştim. Kilo alımı güzelse bencede erken başlamayın . Ben kızıma 3 gün kuralı ile ilk yoğurt ile başladım sonra havuç kabak patates sonra meyve ardından sebze karıştırılarak çorba yaptım Ek gıdaya geçtiğimde kızım mamayı reddetti 🙄 içmedi hala içmiyor aramıyorda.
Mihradenzeyno @Bkttctn04 doymadığını hissediyorum gelişimi çok şükür iyi ama etraftan sürekli çok zayıf cılız lafları duymaktan gına geldi artık
KaynanaYiyen Mihradenzeyno kaç kilo bebeğiniz? etrafın lafını takıp çocuğunuzun bağırsak sistemi ile oynamayın lütfen. Daha çok küçük. Bi aydan ne olabilir ki demeyin. Çok şey olur. Ondan ziyade ek gıda kilo aldırmaz. Çok uzunca süre tadımlık yediriliyor. Tam doyumluk yemeleri uzun zaman alıyor açıkçası. Bırakın zayıf olsun. Ama sağlıklı olsun.
Cekiyorum_Gulumse Mihradenzeyno aylık rutin kontrollerine gitmiyor musunuz?? Ilk6 ay anne sütü yokluğunda formül sut ile beslenmeli . 6 ayın sonunda yogurt devaminda 3 gün kuralı ile tadimlara başlanır. İlk sebze sonra meyveler. Bu şekilde bile 7-8 ayi buluyor. 6-9 ay arasi hala anne sutu beslenmenin %75 ini oluşturur doyumluk değil tadımlık yedirilir. 9-12ay %50 anne sutudur. 1 yas sonrası ek gıda miktarida artar
Mree Mihradenzeyno 6.aydan önce doktorumuz bizi başlatmadı bence aceleye gerek yok herhangi başka bir durum yoksa🤷🏻♀️
Kuzeynepp Mihradenzeyno henuz cok erken tadım icin. Biz tam 6 da basladk siz 5,5 da başlayabilirsiniz. Ilk kendi mayaladıgm yogurtla basladm ve her vericeginz gidayi 3 gun kuralıyla yapın alerjisi olup olmadigini anlamak icin ve sadece bir cay kaşığı. 3 gun yogurt 3 gun havuc 3 gun patates gibi.