tgbakar Kızlar 7 aylık bebeğim var. Eşim korunuyor bir sey olmadı diyor ama geçen ay ayın 12sinde regl olmuştum. Hala olmadım hap kullaniyorum adet söktürücü 2dir test yapiyorum negatif. Acaba hamile miyim günüme 1-2 gün kaldı 🥹
bananeabiya tgbakar emziriyor musunuz? Ben de geçen ay 6sında görmüştüm bu ay hala olmadım test yaptım negatif ama stres oldum gelemedi bi. Emzirme döneminde düzensizlik olabiliyor galiba bi de geçen ay ilk adetimdi
tgbakar bananeabiya hayır emzirmiyorum. Hatta hemen adet gormeye başladım ben ve düzenliydi bu ay böyle olunca bi korktum 🥹
bananeabiya tgbakar test negatif çıktıysa mevsim geçişinden falan da olabilir belki ya da adet söktürücü kullandım demişsiniz o da etkiler. Benim kasıklarım falan ağrıyor ama gelemedi bi türlü stres oldum 🤦🏼♀️
bananeabiya tgbakar aynen 🫢 bitki çayı içicem ben akşam genelde onlar rahatlatıyo rahmi daha rahat geliyor