fa_sena_y öğlende kızım 1 yaş aşılarını oldu biri bacaktan yapıldı akşama kadar bir şey yoktu şuan oturduğu yerden kıpırdamıyor hareket ettirince ağlıyor böyle bir şey yaşayan oldu mu daha önce hiç olmamıştı yanlış bir yere falan mı denk geldi korktum
glshekr fa_sena_y Ben bexsero aşısı yaptirdigimda bacağını hiç oynatmiyordu hep ağlıyordu altını falan alinca morarma kızarma falan yoktu.Hep bacağını tutuyordu canı yandığı için hep aklı orda diye düşünmüştüm.Ara ara oyun oynarken unutuyordu çünkü.Diger gün de yürüdü koştu sorun olmadı o yüzden sıkıntı etmemiştim.Tabi siz yine bı danışın bilen birine
Mom_burcu Bencede doktora götürün bende 3lü aşıyı yaptırınca bacağı çok şişti morardı hemşireye sorduğumda ilk dediği bacağını hareket ettiriyor mu oldu o yüzden aşıları reddettim artık yaptırmıyorum 3lü aşıdan sonrası yok
fa_sena_y Mom_burcu şişlik kızarıklık hiçbir şey yok. az önce 3-4 adım emekledi hareket ettirdi sonra ayağa kalkmak istedi kalkamadı ağladı.
EAS Benim kızım da menenjit aşısını yaptırdıktan sonra ertesi sabah yürüyememişti hemen doktora götürmüştüm yanlış yerden mi aşı vuruldu diye ama bazı çocuklarda öyle olabiliyormuş ertesi gün düzelmişti
fa_sena_y EAS anladım çok sağolun düzeldi şimdi emekliyor ama aşı yerine dokununca çok ağlıyor ağrısı var herhalde
EAS Evet ağrısı vardır. Doktor bana pamuğa kolonya döküp aşı yerini hafif hafif ovalayabileceğimi söylemişti. Rahatlatır belki deneyebilirsiniz