Kepekekmegi
bbusra3 ya benim kucağımda olmak istiyor o ayrı zaten ama dün ilk defa kucağımdan hiç indiremedim. Çocuğum birden ciyak ciyak ağlamaya başladı. Kıyamıyorum bende hemen kucağıma alıyorum açıkcası. (Kucağımda olmasını seviyorum orası çok ayrı 😅) ama bir noktada dün tektim ve mutfağa bile gidemedim kucağımdayken bir şey yapamadım 😂 yenidoğan apartına baktım aslında o da olabilir. Çok kararsız kaldım şu an ya sling daha iyi gibi şu an ama uzun süre kullanamayacağız maalesef. Ama belki sonrasında kucak istemez diyede düşünüyorum, dış dünyayı iyice tanımaya başladıkça.🤔