Arkadaşlar bebeğim 1 aylık ve son 2-3 gündür resmen huy değiştirdi.memede homurdanıp ağlar gşbş ses çıkarıp devam ediyor ara ara .Gündüz uykusu yok denilecek kadar az. Gece de yarım saate gözlerini açmaya başlıyor derin kesintisiz uykuya dalmıyor ay atağı falan mı var bilmiyorum. Sütüm mü yetmiyor diye bir öğün mama verdim ama alakası yok yine aynı şeyi yaptı. Bu durumu yaşayan var mı normal mi