Merhabalar, ev sahibimiz ben oturucam yalanıyla bizi evden cıkarmak istiyor noterden ihtar cekti ama biz tabi boşaltamadık evi. Ve anlaşmayada gitmiyor. Tahliye davası açacağını söyledi. Sorum şu bu davaya karşı davanın uzun sürmesi için bizim karşı bir dava açmamız gerekir mi? Bu dava genel olarak 1 sene sürüyor deniliyor ama alt komsumu da evi sattım diyerek cok kısa bir süre içinde cıkardı. Bizim imzalı bir tahütnamemizde yok bu arada. Kışın ortasında ev aramak zorunda kalır mıyız inanılmaz morelim bozuk. Bir sene süreceğini bilsem biraz olsun rahatlayacağım ama adam o kadar rahat konustu ki sanki tanıdık birileri varda bu dava hemen bitecek gibi. Böyle bişi de olabilir mi yani mahkeme yogun olsa bile öne aldırabilir mi ? İzmit körfezde oturuyorm bu arada.