Yeenianneee sadeturkvatandasi yanlış anladınız sanırım. İlk defa duydum diye belirttim size terslemedim yani aksine açıkladım durumu. Tavsiye almak için post açtım zaten
kolonyalimendil Yeenianneee 11 aylık oğlum asla asla bişey örttürmeme izin vermez uyku tulumu 1.2 aldım tog değeri şimdi bunu kullanıyorum içinden ince badi giydiriyorum bide 2,5 tog alacağım başka çaresi yok bunun
becun Yeenianneee 5 aylik oğlum uyku arasinda ve uyandigi an battaniye örtu ne varsa agzina goturuyor yuzune dogru cekiyor diye korktum neses alamaz diye. uyku tulumu çözüm oldu. Sicacik tutuyo ve terletmiyo. Örtuye gerek olmuyor. Şimdilik 1 tog içine cok ince bir tulum yetiyor. Ev sicakligina gore degisir alacaginiz tulumun tog değeri.
patronbebekk Yeenianneee uyku tulumu alın , o zaman üstüne hiçbir şey örtmenize gerek kalmıyor. Ben doğduğundan beri kullanıyorum, sabah aldığımda sıcacık oluyor vücudu
CizerBirAnne Yeenianneee bir arkadaş yazmış zaten, bebeklerin üstüne battaniye yorgan vs örmek tehlikeli. Yüzlerine çekip kurtaramama ihtimali olduğu için, Allah korusun. Ayrıca çoğu döne döne uyuyor 😃 battaniye örtmek imkansız. En iyisi uyku tulumu.
kibele1923 Yeenianneee Bizde de durum aynı. Benim kızım da öyleydi ben de bi benim çocuklar öyle zannederdim ne çok varmış aynı durumu yaşayan. Ben uyku tulumu almayı düşünüyorum bence uyku tulumu en iyisi