oğlum 4 yaşını yeni
Geçti aşırı inadıma yapıyor ben mi bu çocuğu eğitemiyorum hatayı kendimde arıyorum misafirliğe gittik bugün sofrada tatlı kurabiye yiyoruz ayağını tabağa sokuyor ve gözüme bakarak inadıma yapıyor.Sonra çocuğun oyuncaklarını pencereden attı ama sürekli
Peşindeyim yani
Müdahale ediyorum oğlum yapma etme diyorum.Kızım var 2,5 yaşında o öyle değil
Mesela beni zorlamaz lafımı dinler oğlum çok zor bir
Çocuk ben kafayı yiyeceğim inanın.Yaşadığom yerde pedagog yok merkeze yakın var pedagogluk bir durum mu? Başına gelen var mı nerede yanlış yapıyorum 🤦♀️ sürekli gözüme bakarak inadıma yapıyor ve alttan alta gülüyor bıyık altından