Merhabalar sevgili anneler. Oğlum 22. Ayında. Bazı durumlar beni tedirgin ediyor. Sizin de görüşlerinizi almak istedim.
İki üç kelimelik cümleler kuruyor konuşmamızda sıkıntı yok. Diyalog şeklinde oluyor konuşmalarımız fakat benim söylediğim cümleleri de tekrar ediyor çoğu zaman. Mesela hadi odana geçelim oğlum dediğimde odana geçelim diye tekrarlayabiliyor bu normal mi sizce ?
İsmine tepki var, göz kontağımız var, renkleri biliyor, duyguları biliyor, dişlerini fırçalar, ellerini yıkar, çatal kullanır fakat kaşık kullanma konusunda pek başarılı değil bunun nedeni de benim aslında pek fırsat tanımadım. İsmini sorduğumda ismini söyler. Ama bize sarılma öpme gibi durumlar yok sadece hadi oğlum elimizi öp o zaman dediğimizde öper ama öpücük atabilir misin bize oğlum dediğimizde atar. Akranlarına mesefali diyemem ama çok yakın da değil. Sizce her şey normal gibi mi yoksa ben mi kuruntu haline getirdim ?