edaeda5 sepet beşiğindeydi zaten bizim odamızda. Beşiği odasına aldım, kapılar da açıktı ya duymazsam diye tereddüt ilk zamanlar ama gayet uyandım. Yine odasında emzirdim falan, düzen de oldu; hem benim hem bebek için, şimdi 2 yaşını geçti. Şükür normal yatağında uyuyor 3 Aydır