2 ay 9 gunluk bebegim var dogdugundan beri emmedi ilk 10 gun sutum gelmedi mama ile besledik sonrasinda meme istemedi sagip vermek zorunda kaldim simdi sutumde cok fazla azalma var ne yapmam gerekiyo emmedigi icin de sutum azaldi ben bu duruma cok uzuluyorum daha once 120 cc ye kadar gun icinde anne sutu alabiliyodu simdi 30 cc bile cikmiyo sutumu arttirmam icin ne yapmam gerekiyo yada memeyi tutmasi icin ne yapmam gerekiyor