nurhira1907 Arkadaslar kizim.2.5 yasinda ve hala saclari uzamadi normal sekilde usten iki tane kukul oliyo okadar izamasi icin ne yapmam lasim acaba
sedaozan nurhira1907 ecowell bebek şampuanı kullanıyorum ben saçları gerçekten güzel uzatıyor. Ama genetikle de ilgili saç illa ki uzar ☺️