Hndn22 şu an yeni sezaryanlıyım cumartesi oldum hareketlerim tam olarak aktif değil ağrılarım var artı mastit oldum onada baya kuvvetli yakalandım ateşli geçiriyorum gidip gelemem ev tipi yapmam lazım kiralamayı düşündüm fark vardır demi evdekinlerle arasında ağlayarak sağım yapıyorum ona rağmen taş gibi oluyor sızlıyor