Beraninannesii Hayır öyle düşünmeyin. Millet ne biliyor da konuşuyor. Çocukların geçtiği süreci biliyorlar mı acaba. Cahil cahil yorumlar ya sinir oluyorum. Siz moral bozmayın, çocuk aylardır ayağı bağlı ne öğrenebilirdi ki. Hepsinin seviyesi de farklı, hepsi kendine özel durumlar. Lütfen etrafa kulak asmayın. Masajlarını aksatmadan alıştırmalar yapın, illa yürüyecek çocuk. Yeğenim 5 yaşında şu an gayet de normal yürüyüp koşuyor. Ama egzersizi çok önemli onu atlamayın