asya202311 ay aynı dertten bizde çok muzdariptik 7 günlüktü hır hır sürekli sinirlerim bozuluyordu devlete götürdüm iyice moralim bozuldu broşite çevirirse yatış yaparız filan dedi sonra reflü olduğunu öğrendik besledikten sonra mutlaka gazını çıkarttım emzirme yastığına destekli yatırdım hırlaması bi nebze de olsa geçiyordu özelde bi doktora götürdük ciğerlerinde bişey yok yenidoğanda hırlama normal dedi reflü ilacına başladık gaviscon infant iki buçuk aylık oldu halen ilacı kullanıyoruz iki gün bıraktım çocuk gene hır hır hır üçüncü aydan sonra tümüyle bırakıcaz inşallah ayrıyetten burnu içinde serum fizyolojik hastanede takılan serumlardan 7 günlük olduğundan beri serumdan iki cc çekiyorum bi cc bi burun deliğine bi cc bi burun deliğine sonra aspiratörle çekiyorum hırlamamız filan yok