ozlemtuncay46 Doğumdan çıktığımda göbeğim daha küçüktü 1 ay olacak şimdi göbeğim çok aşırı şiş resmen 2kat oluyor niye böyle oldu anlamadım sezeryan doğum yaptım bu arada
Kuzularinanasi ozlemtuncay46 korse kullanmadiniz mi.benim direk git gide kuculmustu karnim.ilkinde korse takmistim.2 Dogumda takmadim ama yine kuculdu eski haline geri döndü.gaz mi var acaba yada ödem mi.
ozlemtuncay46 Kuzularinanasi korse takıyordum ama dikişlerimin üst kısmı ağrıdı korsedendir diye bi kaç gündür takmıyorum ama anlam veremediğim bi şişlik var