UcuBulunamayanBant bende çok iştahsız bir çocukmuşum, annem her gün ağlamış yemiyorum diye, iştah şurupları ile büyüdüm onu yemem bunu yemem djye diye diye delirtmisim kadını 😅 ama.mesele ben tek çocuktum komşunun çocukları ile bir araya gelince en sevmediğim şey olsa bile kapış kapış yermişim. Belki fikir Olur size de, bide ısrar etmemek gerekiyormuş, sonra annem kendi halime bırakmış uzun bir süre, yedirmek için çocuklar ile beraber oturtmuş alışmışım sonra