Prensesannesi_24 Arkadaşlar yarın dişçiye gidicem dişim de çürük var dişimden çok 1 senedir başım ağrıyor dişimde hafif sızlama var o kadar dişimi çekerler mi acaba dolgu mu yaparlar komple 1 dişim karardı iğne yapıyorlarmış ete çok korkuyorum 🥲