Kuzeyeliz Arkadaşlar adetim 10 gün gecikti . Ama sürekli geciktiği için şüphelenmedim . Çokta dikkat ediyorum olmamak için. Adet günümde leke geldi bazen oda geldiği için takmadım . Bugün test yaptım negatif diye makinenin üstüne bıraktım atmayı unuttum . 1 saat sonra bi baktım silik çizgi gibi bişey var https://imgyukle.com/i/ykVoIj https://imgyukle.com/i/ykVP78
UcuBulunamayanBant Kuzeyeliz muhtemelen kuruma cizgisidir 5dk icinde cikmiyorsa sonrasinda cikan ksbul edilmez yinede emin olmak icin tekrar test yapin yada direk kan verin
Gamzeparlak1 Kuzeyeliz hiç bir zaman bir test almadım.hep.ikiser alırım,bozuk vs çıkma ihtimali yüzünden..bence.negatif.bu arada. Kan verseniz daha iyi olmaz.mi?
FaDo0807 Kuzeyeliz kuruma çizgisine benziyor ama bilemedim ya yeniden tekrar yap testi yada kan ver 😅
Kuzeyeliz Gamzeparlak1 sonucu sunan gördüm yarın kan vericem . Polikist var sürekli adet gecikmesi yaşıyorum. Yoksa bu zamana kadar çoktan gitmiştim 😞
Kuzeyeliz Pasa-2727 1 oğlum var . Çok zor büyüttüm 3 yaşında . Öğretmenim yeni işe başladım . Tek başıma büyüttüm o kadar zordu ki . Psikolojim yeni yeni düzeldi