Bir kaç yerde tartışma konusu olmuş bir çok kişi kolay kaka ve gaz yapması için mamasına bir kaç damla ekleyerek veriyormuş prematüre bebeklere hemşireler öneriyormuş deneyen var mı gaz ve kaka problemi olduğunu düşünüyorum 2 aylık bebeğim şuan, sma mama kullanıyorum, deneyen varmı veya başka çözümü olan ve önerecek?