cicekannesi22 Kızım 4,5 aylık oldu hala gazlı ek gıdaya da geçmek zorunda kaldım uyanıkken kendi çıkartıyor ama uykusunda çok ağlıyor bi akıl verin herşeyide denedim ama
Deletedmom0028 cicekannesi22 en kısa zaman ha sorunu geçer inşallah ben tam 20 aya kadar gazdan kabizliktan dolayi çekmiştim 😃 oğlumda 1.5 ay gaz çektik 2.5 Aydan 4 aya kadar tekrar başladı kimi bebekte 6 aya kadar devam ediyor bu çay kaşığı zeytinyağı rahatlatır en azından bol bol masaj sende yemeklerine kimyon kullan
Gul_41 cicekannesi22 biz de 4.5 aylığız gündüz kendi çıkarıyor ama gece çok ağlayarak uyanıyor. Az önce birinin postunda okudum. Mısır unu kavurup pecetenin içine az bi miktar alip mendile sarıp karnina koyuyormuş çok faydasını görmüş
ipegiminannesi Benimki 6 aylık hala öyle, Yapılacak bir şey varsa Allah rızası için bana da söylesinler yapmadığım ne kaldıysa
Oyku2019 Bizde 4.5 aydayiz el gidaya bizde gectik sadece mama yedigi icin ama çok gazlaniyor dun gece sabah 6 ya kadar agladi uyuyamadi birde kabız oldu ek gidadan sanırım dun armut suyu vermistim 1 cay kasigi o cok gaz yapti bize
cicekannesi22 Oyku2019 benimde kızım mama biberon kabul etmediği için geçtik ek gıdaya neler veriyorsun