Pembela bikac daha bekleyin,en azından konuşmanizi daha iyi anlayacak bence.,22 aylik şu an bendeki,memeye ilk gunden beri çok düşkün,emzirme sayilarimi düşürdüm epey,geceyi tamemen kestim 3 gece oldu,ilk gece 03.30 /6.00 arası ağlama,çığlık ne ararsan, ikinci gece bir saat sürdü,gündüz çok.cok yorulursa daha rahat geçiyor gece.