Merhaba,
Kızım 10 aylık, paketli gıdalar kullanmayı tercih etmiyorum fakat; son 1 aydır uykuları çok kötü. Ağlayarak uyanıyor ve derin uykuya dalmıyor. Bir arkadaşım, Hipp’in kaşık gece mamasını kullandığından bahsetti ve gece mamalarının tok tutma özelliği olduğunu araştırdım. Fakat, içeriği en temiz (yani ne kadar olacaksa 🥹) iyi geceler maması nedir?
Ve siz ne tavsiye edersiniz?
Mesela Hipp’te Palm yağı var. 😭