Sadeturkkahvesi Kızlar altın bileklik veya bilezik olarak şuan en popiler olanı hangisi Ben hiç kullanmam bileklik falan ama yarın bitane almayı düşünüyorum önerilereee açığım :))
P2044 Sadeturkkahvesi Nazarli , dorikali , italyan , ezme , cartier kelepçe , Şahmeran , pırlanta monturlu ve ataç bileklik … derseniz hepsi top ⬆️ isimlerini söyleyin size gösterirler .
Halil_3006 Sadeturkkahvesi benim iki tane künyem var yanına takmayı düşünüyorum ama dediğiniz gibi tek durmaz🙄
Beraninannesii Sadeturkkahvesi İnternetten bulup attım çünkü canım kocam benimkileri araba için aldı🥲
Yesillimon Sadeturkkahvesi Ajda bilezikler çok hoşuma gidiyor kibrit çöpü diye de geçiyor adi alabilirsen ondan al derim hem yatırımlık olur ama bileklikler de zarar ediliyor
P2044 Sadeturkkahvesi güle güle kullan 🌸 ama bunları alırsan satmaman lazım canım işçilikli ürünler ömürlük takarsın zarar etmezsin … harika hepsi .
Synmannesi Sadeturkkahvesi canım benim yedi 8000 TL param vardı gittim bir tane sahte gibi böyle incecik bir zincir böyle züccaciyelerde olan 11.000 10.000 dedi elime atsam 12 13.000 dedi ben de gittim tam altın aldım 11.250’ye ip taktım boynuma taktım görsen incecik zincir görsen sahte gibi duruyor çok pahalı sen name düşünüyorsun canım benim 10 gram bileziği de 16.500 dedi
Sadeturkkahvesi Synmannesi ben yatırımlık düşünmüyorm ama cnm günlük kullanmalık saatle vs takılmalık bişey
Beraninannesii Yesillimon Bebeğim hasta doğdu araba çok lazımdı haftada 3 gün hastaneye gitmemiz gerekiyordu bende hamileyken verdim kendi rızam ile 🥲
RedFlower_ Sadeturkkahvesi bence özellikle bana göre tek modası geçmeyen burma bilezik doğdum vardı ölecem yine var en güzeli