Kızlar Merhaba , bebeğim artık 2 yaşında ve inek sütünü yavaş yavaş tattirabilirim diyorum … acaba nasıl alistirabilirim şimdiye kadar anne sütü ve mama olarak aldı biberini şimdi inek sütünden cekincelerim var ya almazsa diye en azından günde 1 çay bardagi içirmek isterim , yardımcı olur musunuz