10 aylık kızımı 7. Aydan beri odasında yatırıyorum, meme emmiyordu çünkü. Fakat 2-3 gündür ayrılık kaygısı mı yaşıyor yoksa ateşlendiği ve tam düzelemediği için mi bilmiyorum kucağımdan beşiğine koyduğum an ağlıyor, uykuya geçmiyor ama göğsümde sabaha kadar uyuyor. Tekrar odamıza mi alsam yoksa ben mi onunla odasında yatsam karar veremiyorum. Sizce ne yapmalıyım? Düzeni bozulur mu çok? Tekrar odasına alıştırmak zor mu olur?