Deletedmom115 ee 5 sene mi ne önce konyada bi ablamız hatta ruh hastası yumurtaya kadar herseyi koymuş. Damat içmiş tabi. Gece 2-3 sularında fenalaşıo ve ölüyo
haberlerde görmüştüm
herseyin oldugu gb bunun bile b.kunu çıkaran bi millettiz.
evet eşime bende tuz attım ama şimdi olsa booooool şekerli kahve yapardım. Bir diğer gelenk , kahve ne kadar şekerliyse seni okadar istiom demek🧘🏼♂️