Yesilim23 Kızlar kuru kabak aldım ama korkuyorm kurtlanması için dondurucuda saklanır mı sizceee yada siz nasl muhafaza ediyorsnz
Yagmursonrasitoprakkokusu Yesilim23 benim yaşadığım yer aşırı nemli olduğu için dayanmıyor pek ben de önden haşlayıp buzlukta saklıyorum o şekilde. Annem de öyle yapar
Cileklisodaa Yesilim23 haslayip buzluğa koyuyorum kullanacağım zaman da cozdurup hasliyorum sorun olmuyor
Bademmmm İçerisine tuz ve biraz nane koyun böceklenmemesi için. Dolaba koymanıza gerek yok. Nemsiz oda sıcaklığın da saklamanız yeterli . Yıllardır böyle muhafaza ediyorum.
Bett1 Yesilim23 çok çok nemli bir yer değilse ekstra bir duruma gerek yok ben sadece tuz atıyorum zaten çok iyi kuruttuysan bir şey olmaz. Önemli olan iyi kurutmak nemli kalmaması
UcuBulunamayanBant Yesilim23 icine tuz atin ve balkonda bir posette hatta bulabilirseniz once kese kagidina koyun sonra posete o sekilde asip saklayabilirsinix ben bu sekil yapıyorum hic kurtlanmiyor
UcuBulunamayanBant Yesilim23 icine tuz atin ve balkonda bir posette hatta bulabilirseniz once kese kagidina koyun sonra posete o sekilde asip saklayabilirsinix ben bu sekil yapıyorum hic kurtlanmiyor