Bunu 2 aylıkken yapıyorlar diye biliyorum, çok erken yaptırmışsınız. Benim bebegimde 2 aylık yaptırdık geçmedi, 3. Ayında tekrar gelin dedi tekrar gittik yine geçmedi, 4. Ay tekrar gelin dedi, çocuk doktorumuz ortopediye yönlendirdi, ortopedi doktoru baktı gayet iyi bir sıkıntı yok dedi. Yani müdahaleye gerek kalmadan kendi kendine düzeldi. Bende çok takmıştım canım çok sıkılmıştı iki ay boyunca. Endişelenmeyin lütfen. Daha bebek oldukları için sıkıntı varsada kendi kendine düzelecektir. Size tavsiyem özel doktora gidiyorsanız devletede ayrı görünmeniz. Çünkü bazen özel hastanelerde sırf para için yapabiliyorlar