Kızlar 3 ay oldu doğum yapalı 2 gündür reglim ama aşırı bi kanamam var ve pıhtılı normalde benim reglim çok az kanamalı olurdu resmen idrsr gibi kan aktığını hissediyorum günde 8-9 ped dolup taşıyo oturduğum yerde koltuğa geçmiş ve değiştireli daha 3 saat olmadı bile normal mi bu ya böyle mi oluyo