Kızlar 4 ay 10 günlük bi bebeğim var 2 gündür dünden beri uykularını adam akıllı uyumuyo gündüz bir iki uykuyu güzel yapıyoruz ama akşam uykusuna asla dalamıyo saatler sürüyos dalması. Atak olduğunu zannetmiyorum çünkü bitmek üzere atak haftası hesapladım. Niye böyle oluyo olabilir uykusunda ağlama huyunu da çıkardı şimdi. Gece uykusuna geçerken ağlama vs yok ama asla uyumuyo 6-7 saat uyanık kalıyo. Normalde memede uyurdu şimdi onu da yapmıyo