Mavi10 ben nimex 1 kere yaptıra bildim 7 ayda olucaktı hastaydı kızım o kaldı 2 dozunu 13 aylıkken yaptırdım bexseroda 1 dozunu 8 aylıkken 2 dozunu 11 aylıkken şimdi hasta düzeltigi zamanda son aşısını yaptırıcam oda 18 19 aylıkken oluyor 21 aya kadar