aynenncnmmm Merhaba, benim kizim 3 yasinda. O yüzden bir fikrim yok acikcasi emzirmeyle ilgili. Ameliyat sonrasi bir gece hastanede yatiyorsunuz, bir kutu antibiyotik kullaniyorsunuz. Tamamen iyilesmeniz bir ayi bulabilir, ilk iki ay kati bir diyet var. Hem diyet hem antibiyotik belki emzirmenizi etkiler. Baska doktorlardan da bu konuda gorus alabilirsiniz kafaniz daha net olur.