tyh Her iki biberonda en iyisi diye geçiyor ama enjektör ile ölçtüğümde 40 ml su 30 ml’e denk geliyor yani şimdiye kadar bebeklere eksik su ile mama veriyormuşuz nasıl bir sorumsuzluktur bu gerçekten anlamadım bu durumla karşılaşan oldumu
Arzu7439 tyh şırıngayla suyu çekerken en sonuna kadar mı çektiniz, yoksa en son ml yazan yerene kadar mı çektiniz. Mesela bende 5ml lik şırıngalar var. Ama en son 5ml den biraz daha çekme payı oluyo sonunda. Dibine kadar çekersem fazla olur. Acaba öyle bişey mi oldu diye düşündüm. Merakımdan soruyorum açıkçası. Denemedim hiç. Dediğiniz gibiyse kötü olur tabi. Ama hadi biri hatalı diğeride mi hatalı diye düşündüm.
Hbtn tyh bende aventle lansinohun cc şerinin tutmadığını fark ettim. Birinden alıp birine dökünce aynı cc gelmiyor
ssunacicek tyh benim sağma makinem lonsinoh yav sagıyorum saklam kabında 10 cc eksik cıkıyo 160 tamamladım diyom biberona alıyorum eksik çıldıryorum yaaa
tyh Arzu7439 evet sonradan farkettim bende ml yazan yere kadar cekiyormusum şimdi 5 ml olan yere kadar çekip ölçtüm 2-3 ml kadar yine fark var ama 10 ml kadar çok değil teşekkür ederim sizede:)
tyh Hbtn evet bende de öyle olmuştu ama enjektörle çekip dökünce ikisinde 30 ml 33 ml gibi bir değere denk geliyor yani ikiside aynıymış
ssunacicek tyh zzaten zar zor cıkıyo meme reddi yüzünden sagyorum oh diyo. 160 yaptım bi bakıyo. 140 150
izd +/-2-3 kabul edilebilir tabii ama ben de denemiştim, üstelik avent ve lansinoh biberon, lansinoh ve wee süt saklama kapları ile, öyle büyük sapmalar görmedim.