123fff Kızlar benim bebem bildiğiniz bizim giib sürekli uyanık yani normal mi 😁 yani uyutmuyorum o da uyumuyo uyutmam gerekir mi
Tuche89 inan 1 günü 1 gününü tutmuyo. Bi bakıyorum gündüz çok uyuyo bi bakmışsın sıfır uyku savaş veriyoruz😂 uyusa çok uyuyo sorunmu var diyorum. Uyumasa ayrı çıldırıyorum. Huni takıp gezicem 🤣
Gamzellik Bizimki 4 ayına yaklaştı bi tek ilk doğduğu zamanlar sarılığı vardı o zaman uyurdu o da geçtiğinden beri hiç uyumuyo 🤦♀️
Aslan33_ Bizimde gece uykulari yok doğru düzgün hiç uyumaz bi öğlen yaşlı büyüklerimiz gibi kestirir 2 3 saat o kadar o ona sanki 1 gün boyunca yetiyormuş gibi uyumuyor artik 😅