Yasemin_Rana Kızlar bebeğim 4 aylık öksürük var özellikle yattığı zaman gıcık oluyor gibi sanki öksürüyor ve gece sürekli uyanıyor bol bol emdirmeye çalışıyorum serum fizyolojikte uyguluyorum ama çok fayda etmiyor ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz