iremkurumlu97 Nisam14 bu duyguyu çok iyi biliyorum ilk gebeliğimde 8 haftalık bebeğimin kalbi atmadığı için kürtaj olmak zorunda kalmışdım hiç dokunmadan görmeden hissetmeden bağlanmışdım çok ağlamışdık eşim de bende hala daha aklımıza geldikce gözlerimiz dolar