Pembela benimde kızım 2yasindan sonra bırakmıştı zar zor kardeşi olunca kıskandı oğluma da biraktirdim mecbur daha yaşına gitmemişti oğlumda iki hafta zorlandım çünkü emziksiz uyumuyodu asla 😔 sabır taşı surseniz pis oldu falan deseniz ikna olur mu acaba. Kızımın ağzının içinde beyaz beyaz şeyler çıkmaya başlamıştı dilinde damağında falan mikrop kapack diye bianda biraktirdim ikisinede