Betulhs benim oğlumda dediğiniz gibi 2 aylıkken 4-5 saat emmezdi yine ağlamazdı.sonra alırdım memeye ağlardı kendini geriye atardı. O zaman emzik emiyordu bizim meme reddi olmuştu.sonra emziği bıraktırdık yine de emmeye isteksizdi. Sütü sindiremiyordu zaten 3-4 saat sonra bile emdiğini kusuyordu.şimdi 4 aylık.halen emme araları uzun ama acıkınca ağlıyor huysuzlanıyor istekle emiyor.meme reddi bitti memede kendini geriye atmıyor.eskiden emerek uyumak istemezdi son bir haftadır diğer yöntemleri kabul etmiyor sadece emerek uyuyor.halen sütü sindiremiyor kusmaları fazla. Bizim durumlar böyle canım. Süreci anlattım sende bebeğinden bişiler bulursun belki bizim yaşadıklarımızdan.