alp3413 bayadır çok iştahsız ne yerse kar sayıyorum.
Genelde kahvaltıda yulaflı omlet çeşitleri,haşlanmış yumurta , sebzeli pankek falan yapıyorum domates salatalıkla beraber pekmezli su içiyor. Peynir zeytin yemiyor benimki
Öğlen meyve yer
Akşam yemekte ne varsa bizimle beraber yiyor
(Bu ara dediğim çok iştahsız olduğu için ya öğlen meyve yerine ya akşam yemekten biraz sonra kefirli biberon maması yapıyorum günlük vitaminlerini alsın diye - kefir muz ceviz yulaf tahin pekmez koyuyorum genelde mixleyip içiriyorum)