Kzlar ya benimki emmekten yemiyor ki birşey. 7 aylığız öyle öğün falan yapamıyoruz. Sabah yumurta sarısı ve labne yedi. Öğle arası elma rendeledim erikle onu yedi. Ama çok az yiyor. Yoğurt 1-2 çay kaşığı zorla. Tarhana çorbası yaptım kıymalı yemedi bile ama emmeye gelince maşaallahı var.
Elma, armut, muz ve şeftali; kabak, havuç, patates,yoğurt denemekle geçmişti 6. Ayımız. Bir de muhallebi yapıyordum arada.